وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تازه ترین کتابهای رسیده به کتابخانه با موضوع "دفاع مقدس" آماده استفاده و امانت می باشد.

 

عناوین این منابع عبارتند از:

 

 

* ماه در میدان مین

 

 

*بیداری رویاها

 

 

*عباس دست طلا

 

 
*باغ کیانوش

 

 

* جاده جنگ (6)

 

 

*جاده جنگ (7)

 

 

*زندانی فاو

[ پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتب دفاع مقدس,

] [ 10:11 ] [ کتابدار ]

[ ]

یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان عصر روز یازدهم شهریور ماه با حضور استاندار و شهردار اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان، عضویت شهروندان در کتابخانه های عمومی استان در طول برگزاری نمایشگاه رایگان است.

بهروز صادقی افزود: شهروندان اصفهانی از 11 لغایت 16 شهریور ماه می توانند با مراجعه به غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی این استان ، به صورت رایگان به مدت یک سال عضو شوند و از خدمات تمامی کتابخانه های عمومی کشور بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: استان اصفهان 279 کتابخانه نهادی و مشارکتی دارد که عموم مردم با عضویت در یک کتابخانه از همه کتابخانه های کشور که به سامانه سراسری مدیریت کتابخانه های عمومی متصلند خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به برپایی غرفه  در نمایشگاه کتاب استان گفت: ارائه خدمات در حوزه کتاب کتاب های صوتی و ارائه لوح فشرده بوستان یار مهربان مشتمل بر 700 عنوان کتاب الکترونیکی از جمله خدمات اداره کل کتابخانه های عمومی در ایام نمایشگاه است.

وی همچنین از برگزاری جلسات نقد کتاب، آموزش تندخوانی و برپایی نشست کتاب خوان به عنوان برنامه های جنبی این اداره کل در نمایشگاه یاد کرد.

[ یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,نمایشگاه کتاب اصفهان,

] [ 9:19 ] [ کتابدار ]

[ ]

 

آغاز هفته دولت گرامی باد

 

 

هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.

 

 

[ یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,هفته دولت,

] [ 15:25 ] [ کتابدار ]

[ ]

نظر به برگزاري با شكوه اولين نشست كتابخوان در تاريخ22 مرداد ماه و استقبال خوب كتابداران و علاقمندان حوزه كتاب و  تاكيد دبير كل محترم در خصوص معرفي كتاب توسط كليه كتابداران، به اطلاع مي رساند دومين نشست ملي كتابخوان استان اصفهان در تاريخ 31 شهريورماه 1394 در شهر اصفهان برگزار مي گردد

 

لذا كتابداران و اعضاي محترم كتابخانه هاي عمومي و كليه علاقمندان مي توانند از تاريخ 24/5/94 لغايت 12/6/94 جهت ثبت نام به وب سايت اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان به نشاني www.isfahanpl.ir  مراجعه نمائيد.

 

[ شنبه 31 مرداد 1394برچسب:دومین نشست کتابخوان,کتابخانه عمومی امام هخمینی بهارستان,

] [ 12:6 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه